and in no time. just like that. you made me - happy again.

; sen klockan 08.00 .. då jag gick upp. har jag bara varit glad. jag har haft världens största leende. jag har dansat & jag har hoppat .. jag sjöng en hel del också . endast för att jag drömde om den här personen. minns inte så mycket mer av drömmen än att den inte var så jätte bra. men se det positiva i det negativa ..jag drömde om den här personen .. och på nolltid kom jag upp till en högre nivå av lycka och glädje .. och allt tack vare dig .. ännu en gång .

; i love that i love you .. i love that i dream about you. i love everything about you! <3

Kommentarer
Postat av: besiima

hehe jo samma här, nisam nija tako ludo i pravo nekog voljela å jag har också ganska snabbt gått över en kille men imaju neki sto nisu znas:)jag tror inte heller på det att kärleken varar för alltid å det är därför det är lätt för oss at glömma znas, a ima osoba koji misle da ce zauvijek bit sa tom osobom i to je pogresno jer nikad se nezna sta nas ceka:) i upravu si bude navika kasnije :) :D:D PUSSS!!!!!

2008-12-27 @ 17:22:26
URL: http://bemeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0