a dead man shopping.



; närhet. kärlek & vänskap. låg och vilade i atmosfären. hela dagen igår. abstrakt som det är. så kunde man inte ta tag i det. och ge det en rejäl kram. men ögonen och känslorna kunde bevittna. att det fanns hos oss. med oss. och delade den underbara & varma söndag i november. den sista dagen i november. som även var. 1 advent. & självklart firade vi det :)

; jag kände av hur ringen slöt sig. hur vänskapen började gro. hur orden värmde och blickarna gjorde sitt. skratten var så ljuvliga att grannarna hörde & skrattade med. vem behöver tv & teknik. när man klarar sig på att bara ha varandra? säg mig. har ni aldrig känt av hur underbart det är. att bara ha en kompis. som ser på dig och förstår dig. och är din vän. kanske inte föralltid. men just för den stunden. som är så underbar som den är.

; helhet i sig själv var underbar. julmusik strömmade från tallöst många högtalare omkring oss. maten lagades & serverades. efterrätten likaså. som pricken över i:et smaskade vi i oss en hel massa oboy. julmust. chokladtomtar. julgransgodis. och massa massa mer. det tog mig tillbaka till min barndom. till majbritts klass rum. & hennes varma röst. det tog mig tillbaka till tiden som vilade i lycka. då man inte visste om bekymmer & problem. det tog mig tillbaka. till tiden. där lyckan började. och än idag. har den lyckligtvist. inte funnit sitt slut.

  

Kommentarer
Postat av: S.

muhahahah cuj i ona tako radila hahahaha mora da smo neka fameliija daljna ;D hahahaha;D



mah jole sta hos rec da min sida nevalja jel, bash ima stil o cita je ;Dhahah .. o moze se citat sta pisem bez problema:P al hvala na trudu(A)

PUSAM

2008-12-01 @ 08:24:59
URL: http://senahida.blogg.se/
Postat av: sanda

haha pa vafaaaan, nebi se zvala sanda da neklagam:) han tål det.. Naviko se jadnik(a) plus så pms, ahahh. han förstod mina humörsvängningar:D..

Puss!

2008-12-01 @ 21:56:19
URL: http://sssaannddaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa.. ma ändram dom malo själv, färg + bakgrund i tako, lägger till text :P hehe aha :) uff ma veckan je full av plugg, al problem je u tome sto vise plugg imam desto vise chilllam. kad bas imam puno tar jag det lungt i kad nemam skoro nista stressam haha uvikej bude tako neznam zasto, :P a ti ? koji skolu ides förästen? :P

2008-12-02 @ 00:17:05
URL: http://lenciki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0